Differentiation in Multilevel Adult Classes – Bc. Petra Schneiderová
Bc. Petra Schneiderová
Master's thesis
Differentiation in Multilevel Adult Classes
Differentiation in Multilevel Adult Classes
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá diferenciací instrukcí ve výuce víceúrovňových tříd a je zaměřena na dospělé studenty. Obsah teoretické části popisuje základní fakta výuky víceúrovňových tříd, seznamuje s obecnými charakteristikami dospělých studentů a teorií vzdělávání dospělých. Dále prezentuje různé strategie diferenciace instrukcí včetně uspořádání třídy, plánování a organizování postupů výuky, vytváření …viacAbstract:
The diploma thesis deals with differentiating instructions in teaching multilevel classes and it is focused on adult learners. The content of the theoretical part describes the basic facts of teaching multilevel classes, introduces general characteristics of adult learners and theories of adult learning, presents different strategies of differentiated instructions including arranging the environment …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x7wnt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Tinatin Chitorelidze -
Potential applications of cardiomyocytes differentiated from human embryonic stem cells and induced pluripotent stem cells in the diseases of the human heart
Martin Pešl -
Advanced Students and Their Language Development in a Multilevel Class
Dita Massey