Mystery shopping na českém a německém trhu – Eliška Houhová
Eliška Houhová
Bachelor's thesis
Mystery shopping na českém a německém trhu
Mystery shopping on the Czech and German market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá mystery shoppingem na českém a německém trhu. Jejím cílem je pomocí metody mystery shopping zhodnotit služby poskytované společností dm drogerie markt v Česku a Německu a následně navrhnout doporučení na zlepšení těchto služeb. V rámci vlastního výzkumu byl podle literární rešerše proveden mystery shopping ve vybraných českých a německých prodejnách. Na základě těchto tajných …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with mystery shopping on the Czech and German market. Its aim is to use the mystery shopping method to evaluate the services provided by dm drogerie markt in the Czech Republic and Germany and then to propose recommendations for improving these services. Within the framework of the research itself, mystery shopping was carried out in selected Czech and German stores according …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
Alena Andočová -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Barbora Korbelová -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Finanční analýza podniku dm drogerie markt s.r.o.
Karolína Molíková -
Strategická analýza dm drogerie markt s.r.o.
Roman Pospíšil -
The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market
Rahman Abbasov -
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová