Mgr. Zuzana Bobková

Bachelor's thesis

Management a marketing formule 1

Management and Marketing of Formula 1
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá významem managementu a marketingu v Mistrovství světa formule jedna od jeho počátků až do dnešní doby. Práce je zaměřená hlavně na strukturu managementu formule 1, její marketingovou strategii a příjem z komerčních práv.
Abstract:
Presented bachelor thesis deals with the importance of management and marketing in Formula One World Championship from its very beginning until nowadays. It is focused mainly on the structure of management of Formula One, its marketing strategy and the income from the commercial rights.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jiří Voborný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masaryk University

Faculty of Sports Studies

Bachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport