Management a marketing formule 1 – Mgr. Zuzana Bobková
Mgr. Zuzana Bobková
Bachelor's thesis
Management a marketing formule 1
Management and Marketing of Formula 1
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá významem managementu a marketingu v Mistrovství světa formule jedna od jeho počátků až do dnešní doby. Práce je zaměřená hlavně na strukturu managementu formule 1, její marketingovou strategii a příjem z komerčních práv.Abstract:
Presented bachelor thesis deals with the importance of management and marketing in Formula One World Championship from its very beginning until nowadays. It is focused mainly on the structure of management of Formula One, its marketing strategy and the income from the commercial rights.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ncsr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiří Voborný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
The necessity of EU regulation in Formula 1 Championship
Dominika PETROVÁ -
Marketingové aktivity týmu Formula Student/ SAE
Cecílie Zastoupilová -
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ -
Bezpečnost okruhového automobilového sportu - Se zaměřením na kategorii Formule 1
Miroslav Pinc -
Sportovní cestovní ruch. Formule 1
Ngoc Anh Bui -
Zhodnocení managementu týmů Formule 1
Adéla Kubenková -
Arengy listin v českém státě do roku 1283 (Formule ve světle ars dictaminis)
Martina Smolová -
Návrh marketingové strategie Formule 1
Filip Látal