Marketing a volební úspěch – Bc. Veronika Ouředníková
Bc. Veronika Ouředníková
Bakalářská práce
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Anotace:
V bakalářské práci na téma Marketing a volební úspěch je popsán politický marketing na reálném příkladu z prezidentských voleb z roku 2013 v České republice. Bakalářská práce se věnuje předvolebnímu období a přijetí kandidatur jednotlivých uchazečů, prvnímu kolu prezidentských voleb a jednotlivým marketingovým strategiím uchazečů, predikovaným výsledkům a komparací jak jejich kampaně byly účinné. Dále …víceAbstract:
In this bachelor thesis Marketing and Electoral Success, the political marketing is described on the real example of the presidential election in the Czech Republic in 2013. The bachelor thesis deals with the pre-election period and the admission of nominations for individual candidates, it deals also with the first round of the presidential elections as well as with the marketing strategies of individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u1b14/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra