Bc. Veronika Ouředníková
Bachelor's thesis
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Abstract:
V bakalářské práci na téma Marketing a volební úspěch je popsán politický marketing na reálném příkladu z prezidentských voleb z roku 2013 v České republice. Bakalářská práce se věnuje předvolebnímu období a přijetí kandidatur jednotlivých uchazečů, prvnímu kolu prezidentských voleb a jednotlivým marketingovým strategiím uchazečů, predikovaným výsledkům a komparací jak jejich kampaně byly účinné. Dále …moreAbstract:
In this bachelor thesis Marketing and Electoral Success, the political marketing is described on the real example of the presidential election in the Czech Republic in 2013. The bachelor thesis deals with the pre-election period and the admission of nominations for individual candidates, it deals also with the first round of the presidential elections as well as with the marketing strategies of individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u1b14/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra