Michaela Holcová
Bakalářská práce
Biopotraviny a jejich význam
Anotace:
Téma bakalářské práce zahrnuje problematiku biopotravin na českém potravinářském trhu. V teoretické části se věnuje definici biopotravin a ekologickému zemědělství. Stejně tak hodnotí kvalitu biopotravin a jejich místo na českém potravinářském trhu. Samostatně se pak zaměřuje na kontrolu biopotravin, a také na problematiku propagace a marketingové podpory biopotravin v ČR. Praktická část zahrnuje analýzu …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis includes the issue of organic food in the Czech food market. In the theoretical part we are dedicated to the definition of organic food and farming. Likewise, we evaluate the quality of organic products and their position on the Czech food market. Separately, it focuses on the control of organic food, and also on the issue of promotion and marketing support organic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/kg51qi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gatronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Antioxidační aktivita ovoce: ekologické vs. konvenční zemědělství
Kateřina Veselá -
Ekologické zemědělství v Evropské unii a České republice - komparace výkonnosti biofarmy a konvenční farmy
Petra Strnadlová -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Analýza ekologického zemědělství v kraji Vysočina a možnosti přechodu konvenční rodinné farmy do ekologického režimu hospodaření
Marie Tomanová -
Sustainability of agricultural systems: A comparison between conventional and organic farming
Nikolaos Nikolaou -
Vstup českých potravinářských firem na britský trh - identifikovaná rizika a bariéry
Lucie Kordíková -
Uvedení privátní značky potravinářského výrobku na český trh
David Klar -
Návrh komunikační kampaně firmy vstupující na zahraniční trh
František Holík
Název
Vložil
Vloženo
Práva