Advertisement – the phenomenon of Communication – Bc. Myrat Yklymov
Bc. Myrat Yklymov
Bakalářská práce
Advertisement – the phenomenon of Communication
Advertisement – the phenomenon of Communication
Anotace:
The aim of the thesis is to define and to discuss Advertising and analyses different methods of marketing. The practical part of the research focuses on the case study of Advertising in the Corporation industry.Abstract:
The aim of the thesis is to define and to discuss Advertising and analyses different methods of marketing. The practical part of the research focuses on the case study of Advertising in the Corporation industry.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/luuc0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova