Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech – Gabriela Srbková
Gabriela Srbková
Bachelor's thesis
Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech
Abstract:
Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům o zaměstnání, určit možné nedostatky a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje podstatu a nástroje personálního marketingu, včetně vymezení rozdílu s budováním značky zaměstnavatele …moreAbstract:
Bachelor thesis compares the use of on-line personnel marketing tools in selected companies in automotive and mechanical industry with an aim to analyse the use of these tools in a relation to potential occupation candidates, to determine possible drawbacks and to suggest appropriate solutions. The theoretical part defines personnel marketing fundamentals and tools including delimitation of the difference …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/kggp5e/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SRBKOVÁ, Gabriela. \textit{Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/kggp5e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
International student mobility, their under- and post-graduate employment and expatriation: European and Georgian perspectives.
Sopiko Topuria -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Daria Somova -
Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
Hana Dupalová -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Jan Kotlář -
Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
Aleš Hejral -
Motivace zaměstnanců generace Y
Lucie Purchartová -
Preference pracovního prostředí u generace Y v souvislosti s teorií attachmentu
Barbora KASALOVÁ