Gabriela Srbková

Bachelor's thesis

Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech

Abstract:
Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům o zaměstnání, určit možné nedostatky a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje podstatu a nástroje personálního marketingu, včetně vymezení rozdílu s budováním značky zaměstnavatele …more
Abstract:
Bachelor thesis compares the use of on-line personnel marketing tools in selected companies in automotive and mechanical industry with an aim to analyse the use of these tools in a relation to potential occupation candidates, to determine possible drawbacks and to suggest appropriate solutions. The theoretical part defines personnel marketing fundamentals and tools including delimitation of the difference …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty