Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech – Gabriela Srbková
Gabriela Srbková
Bakalářská práce
Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech
Anotace:
Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům o zaměstnání, určit možné nedostatky a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje podstatu a nástroje personálního marketingu, včetně vymezení rozdílu s budováním značky zaměstnavatele …víceAbstract:
Bachelor thesis compares the use of on-line personnel marketing tools in selected companies in automotive and mechanical industry with an aim to analyse the use of these tools in a relation to potential occupation candidates, to determine possible drawbacks and to suggest appropriate solutions. The theoretical part defines personnel marketing fundamentals and tools including delimitation of the difference …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/kggp5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SRBKOVÁ, Gabriela. \textit{Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/kggp5e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
International student mobility, their under- and post-graduate employment and expatriation: European and Georgian perspectives.
Sopiko Topuria -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Daria Somova -
Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
Hana Dupalová -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Jan Kotlář -
Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
Aleš Hejral -
Motivace zaměstnanců generace Y
Lucie Purchartová -
Preference pracovního prostředí u generace Y v souvislosti s teorií attachmentu
Barbora KASALOVÁ