Bc. Jan Červenka

Master's thesis

Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.

Marketing management of purchasing in company KIEKERT-CS, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.
Abstract:
Thesis deals with marketing management of purchasing in company Kiekert-CS, s.r.o. Most of all the application of marketing and his purchasing mix instruments during strategic purchase. On the basis of analysis marketing management of strategic purchasing identifies the stadiums of the lifecycle supplier-customer relations and establishes the proposals changes in the strategic purchase process in Kiekert …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Červenka, Jan. Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní