Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o. – Bc. Jan Červenka
Bc. Jan Červenka
Master's thesis
Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.
Marketing management of purchasing in company KIEKERT-CS, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.Abstract:
Thesis deals with marketing management of purchasing in company Kiekert-CS, s.r.o. Most of all the application of marketing and his purchasing mix instruments during strategic purchase. On the basis of analysis marketing management of strategic purchasing identifies the stadiums of the lifecycle supplier-customer relations and establishes the proposals changes in the strategic purchase process in Kiekert …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENKA, Jan. \textit{Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/kgjl55/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Červenka, Jan. Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Návrh komunikační strategie nákupního centra
Kateřina Vozňáková -
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Šárka SAJDLOVÁ -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Aplikace nástrojů nákupního marketingu v podmínkách údržby a správy majetku
Tomáš Szturc -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Michaela Niklová -
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda
Marek Szweda