Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o. – Bc. Jan Červenka
Bc. Jan Červenka
Diplomová práce
Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.
Marketing management of purchasing in company KIEKERT-CS, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.Abstract:
Thesis deals with marketing management of purchasing in company Kiekert-CS, s.r.o. Most of all the application of marketing and his purchasing mix instruments during strategic purchase. On the basis of analysis marketing management of strategic purchasing identifies the stadiums of the lifecycle supplier-customer relations and establishes the proposals changes in the strategic purchase process in Kiekert …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Červenka, Jan. Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Návrh komunikační strategie nákupního centra
Kateřina Vozňáková -
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Šárka SAJDLOVÁ -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Aplikace nástrojů nákupního marketingu v podmínkách údržby a správy majetku
Tomáš Szturc -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Michaela Niklová -
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda
Marek Szweda