Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren – Elena Ivanova
Elena Ivanova
Bachelor's thesis
Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
Creation of a unified corporate identity for a retail chain of wine bars
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problémy image a vizuální prezentací společnosti Wine Story. V posledních letech se firma aktivně rozšiřuje a potřebuje informovat své zákazníky o existenci svých dalších poboček po Praze. Cílem této bakalářské práce je navrhnout funkční vizuál společnosti, který bude založen na poznatcích o spotřebitelském trhu, konkurenci a současném jednání firmy. Práce se skládá …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with image and visual presentation problems of Wine Story. In recent years, the company has been actively expanding and needs to inform its customers about the existence of its other branches in Prague. The aim of this bachelor's thesis is to design a functional visual of the company, which will be based on knowledge about the consumer market, competition and the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 1. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82065
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2021
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Margarita Antsifirova
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
Zdeňka Pluta -
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
Adrianna Rossini -
Firemní identita a design nové značky papírenských produktů
Alexandra Bendová -
Firemní identita jako nástroj budování image
Michaela Dvořáková -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka