Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren – Elena Ivanova
Elena Ivanova
Bakalářská práce
Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
Creation of a unified corporate identity for a retail chain of wine bars
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problémy image a vizuální prezentací společnosti Wine Story. V posledních letech se firma aktivně rozšiřuje a potřebuje informovat své zákazníky o existenci svých dalších poboček po Praze. Cílem této bakalářské práce je navrhnout funkční vizuál společnosti, který bude založen na poznatcích o spotřebitelském trhu, konkurenci a současném jednání firmy. Práce se skládá …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with image and visual presentation problems of Wine Story. In recent years, the company has been actively expanding and needs to inform its customers about the existence of its other branches in Prague. The aim of this bachelor's thesis is to design a functional visual of the company, which will be based on knowledge about the consumer market, competition and the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2021
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Margarita Antsifirova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
Zdeňka Pluta -
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
Adrianna Rossini -
Firemní identita a design nové značky papírenských produktů
Alexandra Bendová -
Firemní identita jako nástroj budování image
Michaela Dvořáková -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka