Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers – Sandra Karráová
Sandra Karráová
Bakalářská práce
Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers
Abstract:
In recent years the trend of ethically produced goods significantly increased and although Fair Trade is globally known initiative, most of the Czech consumers are unaware of Fair Trade practices and the underlying criteria. Previous studies showed that consumers are willing to pay more for ethically labelled products because of moral principles and the feeling of contribution. It is also evident that …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Chaloupková, Ph.D. dr. h. c.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta tropického zemědělstvíBakalářský studijní program / obor:
Tropické zemědělství / International Cooperation in Agriculture and Rural Development
Práce na příbuzné téma
-
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 8. 2021