Efektivní využití internetového marketingu v praxi – Bc. Michal Cvrček
Bc. Michal Cvrček
Master's thesis
Efektivní využití internetového marketingu v praxi
The effective utilization of internet marketing in practice
Abstract:
Diplomová práce řeší úspěšnost a efektivnost internetového marketingu malých a středních podniků z hlediska zvýšení počtu oslovení potenciálních zákazníků internetem a jejich úspěšné konverze k uzavření kontraktů pro zvýšení celkového obratu firem. V teoretické části práce jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V aplikační části bude na konkrétní malé firmě vyhodnocen výsledek …moreAbstract:
This thesis solves the success and effectiveness of Internet marketing for small and medium-sized enterprises in terms of increasing the number of targeting potential customers through the Internet. It also deals with the customers’ successful conversion to signing contracts in order to increase the total turnover of the companies. The theoretical part will characterise different internet marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m39h9/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Andrea Nekulová -
Analýza marketingového mixu vybraného podniku
Lucie Máchová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková