Efektivní využití internetového marketingu v praxi – Bc. Michal Cvrček
Bc. Michal Cvrček
Diplomová práce
Efektivní využití internetového marketingu v praxi
The effective utilization of internet marketing in practice
Anotace:
Diplomová práce řeší úspěšnost a efektivnost internetového marketingu malých a středních podniků z hlediska zvýšení počtu oslovení potenciálních zákazníků internetem a jejich úspěšné konverze k uzavření kontraktů pro zvýšení celkového obratu firem. V teoretické části práce jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V aplikační části bude na konkrétní malé firmě vyhodnocen výsledek …víceAbstract:
This thesis solves the success and effectiveness of Internet marketing for small and medium-sized enterprises in terms of increasing the number of targeting potential customers through the Internet. It also deals with the customers’ successful conversion to signing contracts in order to increase the total turnover of the companies. The theoretical part will characterise different internet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m39h9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Andrea Nekulová -
Analýza marketingového mixu vybraného podniku
Lucie Máchová