Marketingová strategie kavárny Legenda Café bar Est. 2014 – Bc. Michal Muláček
Bc. Michal Muláček
Diplomová práce
Marketingová strategie kavárny Legenda Café bar Est. 2014
Marketing strategy of cafe Legenda Cafe bar Est.2014 for time perios 2016 - 2017
Anotace:
Strategie je základním pilířem firmy a předpokladem její úspěšnosti. Ideální nastavení strategie má zásadní vliv na její budoucí směřování. Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie kavárny Legenda“ je analýza současné marketingové strategie kavárny a návrh její aktualizace. V teoretické části je popsáno strategické řízení podniku založené na zdrojích z domácí a zahraniční literatury. Praktická …víceAbstract:
Strategy is a pillar of any company and a prerequisite for its success. Ideal setting strategy has a major impact on its future direction. The objective of this diploma thesis "The Marketing Strategy of the Legenda cafe" is to analyse and update the actual marketing strategy of the Café Legenda. The theoretical part describes the strategic company management based on sources from domestic and international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s3gxh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva