Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her – Marián Pjajčík
Marián Pjajčík
Bachelor's thesis
Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
The Use of the Xenko Game Engine for the Development of Computer Games
Abstract:
Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou …moreAbstract:
This thesis describes the game development, and history of this industry. It also evaluates the most popular game genres in the last years. For these game genres, template environments were made and demonstrated. After that, the template of the most popular genre was extended to a technical demo. The templates and the technical demo were created in Xenko Game Studio, and models were edited in 3DS Max …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Vogeltanz
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pjajčík, Marián. Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Software Engineering
Theses on a related topic
-
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Herní Engine
Jiří Kotlán -
Produkční řetězec assetů pro herní engine
Tien Dung Ngo -
Herní engine pro 2D plošinové hry
Jakub STRÁNĚL -
Herní engine pro plošinové hry
Jiří HAUSNER -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí