Marián Pjajčík

Bakalářská práce

Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

The Use of the Xenko Game Engine for the Development of Computer Games
Anotace:
Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou …více
Abstract:
This thesis describes the game development, and history of this industry. It also evaluates the most popular game genres in the last years. For these game genres, template environments were made and demonstrated. After that, the template of the most popular genre was extended to a technical demo. The templates and the technical demo were created in Xenko Game Studio, and models were edited in 3DS Max …více
 

Klíčová slova

Xenko C# herní žánr herní engine
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Vogeltanz

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pjajčík, Marián. Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství