Zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz – Bc. Gabriela Krůsová
Bc. Gabriela Krůsová
Master's thesis
Zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz
Enhancement in customer satisfaction at Pension St. Moritz
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz s hlavním cílem zhodnotit úroveň jejich spokojenosti a na základě toho vypracovat doporučení pro zlepšení kvality zákaznického prožitku. Na základě teoretického rámce, který integruje koncepty cestovního ruchu, marketingových technik, kvality služeb a zákaznického chování, se práce soustředí na analytické hodnocení …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on enhancing customer satisfaction at Pension St. Moritz, with the primary goal of evaluating their satisfaction level and developing recommendations to improve the quality of customer experience. Utilizing a theoretical framework that integrates concepts of tourism, marketing techniques, service quality, and customer behavior, the study concentrates on an analytical evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
Analysis of the use of subsidies from European funds for companies providing transportation services
Kristian Pekar