Ing. Alena Čtvrtníková
Bakalářská práce
Etické limity reklamy
Ethic limits in advertisement
Anotace:
Reklama nás provází na každém kroku. Skrze média si dobila i náš soukromý prostor. Tvůrci a zadavatelé reklamy se neustále snaží přijít s nápadem, který by upoutal naší pozornost. Ovšem v některých případech překračují všeobecně uznávané etické hranice. Je to ale opravdu zapotřebí? Cílem této práce je v teoretické části objasnit klíčové pojmy jako etika, reklama, média a etické kodexy. V praktické …víceAbstract:
Advertisement follows us at every step. Through media it has reached also our private territory. Creators and submitters are forever trying to come up with an idea which can engage our attention. It is true that in some cases they cross generally acceptable ethic boundaries. But is it really necessary? The aim of this thesis is to clarify key words such as ethic, advertisement, media and ethics code …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bed29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PBL: Student Motivation and Development of Key Competences
Monika Procházková -
Náročnost pozice Key Account Managera v 21. století
Daniel Bartoš -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Svetlana Semenova -
Postavení online srovnávačů pojištění na českém pojistném trhu
Kristýna Hrabcová -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová