Význam a identifikace intelektuálního kapitálu v marketingové společnosti – Richard Mužátko
Richard Mužátko
Diplomová práce
Význam a identifikace intelektuálního kapitálu v marketingové společnosti
Analysis and identification of intellectual capital in a marketing company
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na identifikaci a následnou analýzu intelektuálního kapitálu v marketingové společnosti. Jako teoretické východisko využívá práce formování pojmu intelektuální kapitál, jehož stěžejní role v současných organizacích nutí k vytváření nástrojů určených k jeho kvantifikaci. Prostřednictvím modelu Skandia Navigator jsou odhaleny stěžejní procesy, které ovlivňují budoucí hodnotu …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the identification and subsequent analysis of intellectual capital in the marketing company. As a theoretical basis, he uses the formation of intellectual capital concepts, whose main role in contemporary organizations forces them to create tools for quantification. Through Skandia Navigator, key processes are revealed that influence the future value of the selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
- Vedoucí: Aleš Kubíček
- Oponent: Ondřej Syrový
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71459
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Pilulka.cz
Tereza Valtrová -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Analýza marketingové situace společnosti pro praktickou podporu gastronomie
Aneta Lázničková -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Martina Wojtylová