Analýza marketingové situace společnosti pro praktickou podporu gastronomie – Aneta Lázničková
Aneta Lázničková
Bakalářská práce
Analýza marketingové situace společnosti pro praktickou podporu gastronomie
Analysis of marketing situation of company for practical support gastronomy
Anotace:
V bakalářské práci je vypracována analýza prostředí a současné marketingové situace společnosti Gastro Communications. Tato společnost působí v České republice a pomáhá restauracím a e-shopům s gastro tématikou k růstu, lepší propagaci, k vyšším ziskům, efektivitě apod. Cílem práce je ověření vhodnosti stávající propagace pro danou cílovou skupinu a případné návrhy na vylepšení marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the environment and current marketing situation of Gastro Communications Company. The company is active in the Czech Republic and it helps restaurants and gastronomy e-shops to growth, with better promotion, to get higher profits and efficiency, etc. The aim of the thesis is to verify suitability of the current promotion, which is aimed at a given target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bhkj0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÁZNIČKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza marketingové situace společnosti pro praktickou podporu gastronomie}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/b99alc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna