Aneta Lázničková

Bakalářská práce

Analýza marketingové situace společnosti pro praktickou podporu gastronomie

Analysis of marketing situation of company for practical support gastronomy
Anotace:
V bakalářské práci je vypracována analýza prostředí a současné marketingové situace společnosti Gastro Communications. Tato společnost působí v České republice a pomáhá restauracím a e-shopům s gastro tématikou k růstu, lepší propagaci, k vyšším ziskům, efektivitě apod. Cílem práce je ověření vhodnosti stávající propagace pro danou cílovou skupinu a případné návrhy na vylepšení marketingové komunikace …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the environment and current marketing situation of Gastro Communications Company. The company is active in the Czech Republic and it helps restaurants and gastronomy e-shops to growth, with better promotion, to get higher profits and efficiency, etc. The aim of the thesis is to verify suitability of the current promotion, which is aimed at a given target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/bhkj0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách