Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing – Kateřina HRBKOVÁ
Kateřina HRBKOVÁ
Bakalářská práce
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Segmentation of focus groups kindergarten teacher and an elementary school teacher as the basis for content marketing
Anotace:
Východiska pro zpracování této práce byli hlavně B2B marketing a obsahový marketing, a zároveň segmentace zákazníka. Hlavním cílem této práce je segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy. Pro dosažení tohoto cíle jsme zvolili metodu anketního dotazování formou online dotazníku prostřednictvím internetové stránky ''www.survio.com''. Výsledky práce ukazují oblasti …víceAbstract:
Basis for this work are mainly B2B marketing, content marketing and concurrently customer segmentation. The main purpose of this work is the segmentation of target groups of kindergarten teacher and primary school teacher. To achieve this purpose, we have chosen the method of questionnaire survey in the form of an online questionnaire via the website ,,www.survio.com''. The results show areas of interest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Zveřejnit od: 30. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRBKOVÁ, Kateřina. \textit{Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kj7qlc/.
Jak správně citovat práci
HRBKOVÁ, Kateřina. Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Vliv masové komunikace na životní styl žen
Olga Jarošová -
Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti
Jana Foukalová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva