Theoretical and Practical Aspects of Brand Building – Valeriia Kachanovska
Valeriia Kachanovska
Master's thesis
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Abstract:
Cílem této práce je analýza existujicích nástrojů pro rozvíjení konceptu brandu, které umožňují systematický přístup pro jeho vybudování a také navrhnout nápady na zlepšení těchto nástrojů. Objektem výzkumu je koncept budování značky (brand) podle "Kdo? Co? Jak?" Brand Building Framework. Od rozvoje brandu přenosného digitálního přehrávače iPod, který se používá jako příklad v práci, tady je analyzováne …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to analyse existing tools for developing the concept of a brand that allow a systematic approach in their design and to propose ideas for improvement of these tools. The research object is the concept of building a brand according to the "Who? What? How?" Brand Building Framework. From the brand development of the portable digital player iPod, used as an example in thesis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25089
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2010
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Josef Malý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Schlesingerová -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová