Theoretical and Practical Aspects of Brand Building – Valeriia Kachanovska
Valeriia Kachanovska
Diplomová práce
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Anotace:
Cílem této práce je analýza existujicích nástrojů pro rozvíjení konceptu brandu, které umožňují systematický přístup pro jeho vybudování a také navrhnout nápady na zlepšení těchto nástrojů. Objektem výzkumu je koncept budování značky (brand) podle "Kdo? Co? Jak?" Brand Building Framework. Od rozvoje brandu přenosného digitálního přehrávače iPod, který se používá jako příklad v práci, tady je analyzováne …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to analyse existing tools for developing the concept of a brand that allow a systematic approach in their design and to propose ideas for improvement of these tools. The research object is the concept of building a brand according to the "Who? What? How?" Brand Building Framework. From the brand development of the portable digital player iPod, used as an example in thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25089
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Josef Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Schlesingerová -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová