Bc. Filip Laža
Diplomová práce
Světová centra obchodu
World Trade Centres
Anotace:
Práce se zabývá českým exportem do vybraných zemí Latinské Ameriky. Jsou zde analyzovány obchodní vztahy s Argentinou, Brazílií, Chile a Mexikem za posledních pět let, a dále navrhnuta doporučení pro české podnikatelské subjekty, které se týkají vytyčení hlavních pravidel a perspektivních oborů pro jejich zahraniční obchodní aktivity v těchto vybraných zemích.Abstract:
This diploma thesis focuses on Czech export to selected countries in Latin America. There are analyzed business relationships with Argentina, Brazil, Chile and Mexico in the last five years, and suggested recommendations for Czech businesses that relate to the identification of the main rules and perspective areas for their foreign business activities in these selected countries.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jk17p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: JUDr. Josef Novák
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Statistická analýza demografického vývoje v Latinské Americe
Aneta Burdová -
Agricultural Production in Latin America
Ismael Cruz -
Success Factors in Latin America Startup Ecosystems
Mitzila Aleida Bringas Anderson -
The Venezuelan Crisis and its Economic Impact in Latin America
Wilder Jose Nava Garcia -
Overview of solar and wind-driven water pump designs applicable for the arid and semi-arid areas of Africa, Asia, and Latin America
Danica Juházyová -
Diversity and use of tropical tuber crops in Latin America
Michaela Grácová -
Mapping of post-harvest losses of Maize in Latin America
Petr Malík -
Evaluation of the study abroad market in Latin America for Marketing Purposes
Natali Cruz Mencía