Modelování vlivu eroze na geometrické objekty – Ing. Věra SKORKOVSKÁ
Ing. Věra SKORKOVSKÁ
Doctoral thesis
Modelování vlivu eroze na geometrické objekty
Modeling of erosion impact on geometric objects
Abstract:
Erosion simulation is an important problem in the field of computer graphics. The most prominent erosion processes in nature are weathering and hydraulic erosion. Many methods address these problems but they are mostly based on height fields or volumetric data. Height fields do not allow the simulation of complex fully 3D scenes while the volumetric data have high memory requirements. This thesis explores …viacAbstract:
Simulace eroze je důležitým problémem v oblasti počítačové grafiky. Nejvýznamnějšími erozními procesy v přírodě jsou zvětrávání a hydraulická eroze. Mnoho metod se těmito problémy zabývá, ale většinou jsou tyto metody založeny na výškových mapách nebo volumetrických datech. Výškové mapy neumožňují simulaci složitých plně trojrozměrných scén, zatímco volumetrická data mají vysoké paměťové nároky. Tato …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Prof. Dr. Ing. Ivana Kolingerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKORKOVSKÁ, Věra. Modelování vlivu eroze na geometrické objekty. Plzeň, 2019. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesDoctoral programme / odbor:
Computer Science and Engineering / Computer Science and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Smoothed Particle Hydrodynamics ve strukturální dynamice
Martin Hušek -
Smoothed Particle Hydrodynamics ve strukturální dynamice
Martin Hušek -
Konstrukce objemové sítě uvnitř domény reprezentované povrchovou sítí
Tomáš CHMELÍK -
Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry
Marek ZÁBRAN -
Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě
Jan RACH -
Rozšíření výukové aplikace virtuální reality o přehrávání animací trojúhelníkových sítí
Jakub HEJMAN -
Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi
Michal ŽÁK -
Obálka tělesa reprezentovaného trojúhelníkovou sítí
David CHOLT