Nadaní žáci s vývojovou poruchou učení – Hana MARŤÁKOVÁ
Hana MARŤÁKOVÁ
Bakalářská práce
Nadaní žáci s vývojovou poruchou učení
Gifted Students with Learning Disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou souběhu nadání a specifické vývojové poruchy učení. Teoretická část se skládá ze tří kapitol: Nadaný žák, Žák se specifickou poruchou učení a Nadaný žák se specifickou poruchou učení. Praktická část se věnuje stanovenému cíli zjistit úroveň vzájemné spolupráce mezi pedagogicko-psychologickou poradnou, školou a rodinou při vzdělávání nadaného žáka se specifickou …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of the convergence of giftedness and specific learning disability. The theoretical part consists of three chapters: Gifted Student, Student with Specific Learning Disability and Gifted Student with Specific Learning Disability. The practical part of the thesis aims to examine the level of mutual cooperation between pedagogical-psychological counselling, a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARŤÁKOVÁ, Hana. Nadaní žáci s vývojovou poruchou učení. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Motivace žáků základní školy s potenciálem vrcholového sportu k učení a vnímání důležitosti vzdělání samotného
Zdeněk Julínek -
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Nadaný žák s Aspergerovým syndromem v základní škole
Renáta Bendová -
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová -
Žák s dvojí výjimečností na 1. stupni ZŠ
Lucie HÁNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva