Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů – Nikola Glogarová
Nikola Glogarová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů
Professional Preferences Research of Technical Specialized Students
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na pracovní zájmy studentů technických oborů. Cílem práce je provézt marketingový výzkum mezi studenty na základě dotazníkového šetření. Na základě výsledků získaných dat bude provedena analýza zájmů zúčastněných osob. Práce se člení do dvou částí. První část se zabývá teoretickými východisky marketingu, marketingového výzkumu a charakteristikou cílové skupiny. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on working interests of students of technical fields. The aim of the thesis is to carry out marketing research among students on the basis of a questionnaire survey. Based on the data obtained, an analysis of the interests of the stakeholders will be carried out. The work is divided into two parts. The first part deals with the theoretical basis of marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/137410
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Jaroslav Hubáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLOGAROVÁ, Nikola. \textit{Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/kjttxo/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková