Vliv veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem – Kristina Stamenkovicová
Kristina Stamenkovicová
Master's thesis
Vliv veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem
The impact of veganwashing on consumer perception of a brand
Anotácia:
Tato studie se zabývá vlivem veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem. Výzkum je proveden pomocí online experimentu, který zkoumá vztah veganwashingu na reputaci, CSR image a důvěru ve značku spotřebitelem, a jak tento vztah ovlivňuje moderátor jako známost značky. Základem výzkumu je hloubková literární rešerše akademických článků týkajících se této problematiky. Pro účely tohoto výzkumu je získán …viacAbstract:
This study examines the impact of veganwashing on consumer perceptions of a brand. The research is conducted using an online experiment that examines the relationship of veganwashing on brand reputation, CSR image and brand trust, and how this relationship affects the moderator as brand awareness. The research is based on an in-depth literature review of academic articles on the subject. For the purpose …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 7. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
- Vedúci: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
Egor Simanenkov -
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
Nikunj Pankajkumar Patel -
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
Magdaléna Lisová