The Use and Significance of Slow Motion in Film – Sourabh Waghmare
Sourabh Waghmare
Master's thesis
The Use and Significance of Slow Motion in Film
The Use and Significance of Slow Motion in Film
Anotácia:
I want to write about Slow Motion in film - how it began to be used and how its use has evolved in film, technical considerations for shooting slow-motion and possibly an analysis of scenes that have used slow motion for the impact these scenes made on the viewers.Abstract:
want to write about Slow Motion in film - how it began to be used and how its use has evolved in film, technical considerations for shooting slow-motion and possibly an analysis of scenes that have used slow motion for the impact these scenes made on the viewersKľúčové slová
zpomalené natáčeníKľúčové slová
filmová technikaKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
práce kameramanaKľúčové slová
filmové žánryKľúčové slová
filmové natáčení
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2016
- Vedúci: Klaus FUXJÄGER
- Oponent: Antonín WEISER
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Film, Television and Photography / Cinematography
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Natáčení pod vodou
Šimon Dvořáček -
Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
Tomáš Lipský -
Dramaturgie a filmový scénář z perspektivy práce kameramana
Lubomír Ballek