Zuzana ČERNÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. se zaměřením na produkt a propagaci

The Analysis of Marketing Mix of Company Trenčianske minerálne vody, a. s. with a View to Product and Promotion
Anotace:
V bakalárskej práci sa zaoberám problematikou marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. so zameraním na produkt a propagáciu. V prvej časti sú spracované teoretické podklady marketingového mixu {--} produkt, cena, distribúcia a propagácia. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Trenčianske minerálne vody, a. s., jej história a činnosť. Potom nasleduje analýza marketingového …více
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the analysis of marketing mix of company Trenčianske minerálne vody, a. s. with a view to product and promotion. In the first part, there are theo-retical inforrmations with a view to particular components of marketing mix {--} product, price, place and promotion. In the practical part there is presented the company Trenčian-ske minerálne vody, l. c., its history and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11713

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÁ, Zuzana. Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. se zaměřením na produkt a propagaci. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika