Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. se zaměřením na produkt a propagaci – Zuzana ČERNÁ
Zuzana ČERNÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. se zaměřením na produkt a propagaci
The Analysis of Marketing Mix of Company Trenčianske minerálne vody, a. s. with a View to Product and Promotion
Anotácia:
V bakalárskej práci sa zaoberám problematikou marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. so zameraním na produkt a propagáciu. V prvej časti sú spracované teoretické podklady marketingového mixu {--} produkt, cena, distribúcia a propagácia. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Trenčianske minerálne vody, a. s., jej história a činnosť. Potom nasleduje analýza marketingového …viacAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the analysis of marketing mix of company Trenčianske minerálne vody, a. s. with a view to product and promotion. In the first part, there are theo-retical inforrmations with a view to particular components of marketing mix {--} product, price, place and promotion. In the practical part there is presented the company Trenčian-ske minerálne vody, l. c., its history and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÁ, Zuzana. \textit{Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. se zaměřením na produkt a propagaci}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/kk32r0/.
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Zuzana. Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. se zaměřením na produkt a propagaci. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte
Miriama Ivanová -
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Ivana Špániková -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková