Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19 – Bc. Barbora Hegerová, DiS.
Bc. Barbora Hegerová, DiS.
Bachelor's thesis
Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19
Self-regulation of university students-volunteers during the Covid-19 pandemic
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo popsat vztah mezi autoregulací a výkonem dobrovolnictví u vysokoškolských studentů v době pandemie Covid-19. Teoretická část práce popisuje aktuální situaci v České republice spojenou s pandemií Covid-19 a náhlost přechodu na distanční vzdělávání. Dále se zabýváme pojmy autoregulace a autoregulované učení, které spočívají zejména v sebeřízení jedince. Také je charakterizována …moreAbstract:
Aim of this bachelor thesis is to describe a relationship between autoregulation and performing of volunteering of the university students during the time of pandemic Covid-19. Theoretical part of this thesis describes situation in the Czech Republic connected with pandemic Covid-19 and suddenness of transforming to distance learning. Further we deal with concepts of autoregulation and auto-regulated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l6zli/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů
Eva Kratochvílová -
Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol
Pavel Nehéz -
Distance Learning at Secondary Schools: Improving Pronunciation Through Educational Videos
Anna Štangelová -
Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů
Karolína Koubková -
Dimensions of Human Rights during COVID 19 Pandemic in Europe. Derogations from basic human rights during COVID 19 Pan- demic under Article 15 ECHR.
Kumush SUYUNOVA -
How is the Traditional Canadian Value of Volunteering Surviving?
Pavel TROUP -
Dobrovoľníctvo v sociálnom podniku
Diana Forróová