Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19 – Bc. Barbora Hegerová, DiS.
Bc. Barbora Hegerová, DiS.
Bakalářská práce
Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19
Self-regulation of university students-volunteers during the Covid-19 pandemic
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo popsat vztah mezi autoregulací a výkonem dobrovolnictví u vysokoškolských studentů v době pandemie Covid-19. Teoretická část práce popisuje aktuální situaci v České republice spojenou s pandemií Covid-19 a náhlost přechodu na distanční vzdělávání. Dále se zabýváme pojmy autoregulace a autoregulované učení, které spočívají zejména v sebeřízení jedince. Také je charakterizována …víceAbstract:
Aim of this bachelor thesis is to describe a relationship between autoregulation and performing of volunteering of the university students during the time of pandemic Covid-19. Theoretical part of this thesis describes situation in the Czech Republic connected with pandemic Covid-19 and suddenness of transforming to distance learning. Further we deal with concepts of autoregulation and auto-regulated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6zli/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů
Eva Kratochvílová -
Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol
Pavel Nehéz -
Distance Learning at Secondary Schools: Improving Pronunciation Through Educational Videos
Anna Štangelová -
Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů
Karolína Koubková -
Dimensions of Human Rights during COVID 19 Pandemic in Europe. Derogations from basic human rights during COVID 19 Pan- demic under Article 15 ECHR.
Kumush SUYUNOVA -
How is the Traditional Canadian Value of Volunteering Surviving?
Pavel TROUP -
Dobrovoľníctvo v sociálnom podniku
Diana Forróová