Všeobecné minimum pro začínající pěvce (obor tenor) – Jakub Dolejš
Jakub Dolejš
Master's thesis
Všeobecné minimum pro začínající pěvce (obor tenor)
GENERAL MINIMUM FOR BEGINNING SINGERS (FOR TENOR VOICE)
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o tom, co by měl začínající pěvec (obor tenor) vědět dříve, něž se rozhodne stát profesionálním zpěvákem ve svém oboru. V první části mojí práce se snažím ve stručnosti popsat historický vývoj pěveckých škol, jednotlivých pěveckých stylů a slavných osobností, které se na celkové podobě dnešní výuky operního zpěvu podílely.V druhé části se pak zabývám správností …moreAbstract:
This diploma thesis deals with what a beginning singer (tenor voice) should know before he decides to become a professional singer in his field. In the first part of my work I try to briefly describe the historical development of singing schools, individual singing styles and famous opera singers who participated in the overall form of today's teaching of opera singing.In the second part, I deal with …moreKeywords
operaKeywords
operní zpěvKeywords
pěvecká literaturaKeywords
hlasový tréninkKeywords
tenor
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/16445
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Vladimír DOLEŽAL
- Reader: Magdaléna HAJÓSSYOVÁ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / field:
Hudební umění / Zpěv
Theses on a related topic
-
Porovnání přístupů k jednotlivým otázkám hlasové výchovy v česky psané literatuře
Markéta Bébarová -
Autoterapie zpěvem - hlasový projev a tvorba jako způsob psychohygieny
Michaela Krajčová -
Karol Szymanowski: Vokálně instrumentální tvorba pro sólový tenor
Filip KASZTURA -
Vnímání lidského hlasu v estetických souvislostech a možnosti transformace z hlasového oboru baryton na tenor
Jakub Pustina -
Tenorové role v operách Georga Friedricha Händela
Václav Čížek