Copywriting jako forma reklamy – Bc. Květoslava LIŠKOVÁ
Bc. Květoslava LIŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Copywriting jako forma reklamy
Copywriting as advertising genre
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá copywritingem jako formou reklamy se zaměřením na slevové portály. Teoretická část se věnuje základním pojmům internetového marketingu, zaměřuje se na reklamu a internetovou reklamu a ozřejmuje podstatu, důležitost a pravidla copywritingu na internetu. Teoretická část sloužila jako podklad pro analýzu. Praktická část se zaobírá strukturou reklamního textu slevových portálů …viacAbstract:
This thesis deals with copywriting as a form of advertising with a focus on discount portals. The theoretical part deals with basic concepts of internet marketing, focusing on advertising and Internet advertising and clarifies the nature importance and rules of copywriting on the internet. The theoretical part was used as a basis for the analysis. The practical part deals with the structure of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zverejniť od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedúci: Doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Květoslava. Copywriting jako forma reklamy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní text v cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu
Stanislava VOJTÍŠKOVÁ -
Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu
Monika Dobešová -
L´utilisation de différentes stratégies de marketing sur Internet
Regina KEFEROVÁ -
Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Jana Böhme -
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Gabriela Masaříková -
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Lucie Kašparová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary