Bc. Květoslava LIŠKOVÁ

Bakalářská práce

Copywriting jako forma reklamy

Copywriting as advertising genre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá copywritingem jako formou reklamy se zaměřením na slevové portály. Teoretická část se věnuje základním pojmům internetového marketingu, zaměřuje se na reklamu a internetovou reklamu a ozřejmuje podstatu, důležitost a pravidla copywritingu na internetu. Teoretická část sloužila jako podklad pro analýzu. Praktická část se zaobírá strukturou reklamního textu slevových portálů …více
Abstract:
This thesis deals with copywriting as a form of advertising with a focus on discount portals. The theoretical part deals with basic concepts of internet marketing, focusing on advertising and Internet advertising and clarifies the nature importance and rules of copywriting on the internet. The theoretical part was used as a basis for the analysis. The practical part deals with the structure of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LIŠKOVÁ, Květoslava. Copywriting jako forma reklamy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura