Pavlína KIRSCHOVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Mattrans.

The marketing strategy of the Mattrans company.
Anotace:
Název této diplomové práce je ?Marketingová strategie firmy Mattrans s. r. o. Hlavní myšlenkou celé práce je nákladní silniční přepravy zboží a materiálu, která je uskutečňována prostřednictvím dopravních a přepravních firem. Autorka se v teoretické části věnuje právní úpravě, která je spjata s podnikáním v oboru poskytování nákladní silniční přepravy, konkrétně přepravních služeb, a dále podmínkám …více
Abstract:
The title of this thesis is ?Marketing strategy of the Mattrans ltd. company. The main idea of the whole theses is road freight transport of goods and materials as is carried out by means of transport and haulage companies. The author focuses on the theoretical part of the legislation, which is connected with the business in providing freight road transport, particularly transportation services, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KIRSCHOVÁ, Pavlína. Marketingová strategie firmy Mattrans.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management