Projekt implementace strategického programu organizace – Bc. Markéta MÍSAŘOVÁ
Bc. Markéta MÍSAŘOVÁ
Master's thesis
Projekt implementace strategického programu organizace
The project of implementation of strategic program of organization
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na projekt implementace strategického programu organizace Moser a.s., která se zabývá ruční výrobou luxusního skla.V práci se prolíná teoretická část s praktickou částí v logických souvislostech. V úvodní části je představena společnost a dále jsou definována strategická východiska. Další kapitola je zaměřena na analýzu prostředí. V návaznosti na analýzu prostředí …viacAbstract:
This thesis is focused on Project of Implementation of Strategic Programme of Organization Moser a.s., which is producing handmade luxury glass. The theoretical part is with the practical part in the logical context. An introducory chapter includes a characteristic of the company, and furthermore, strategic starting points are defined. Next chapter is focused on company environment analysis. Following …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÍSAŘOVÁ, Markéta. Projekt implementace strategického programu organizace. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Project Management Systems
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kulturního prostředí a možnosti strategického plánování rozvoje kultury ve městě Jihlava
Petra Kaňáková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Martina Tájková -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Pavel JAGOŠ -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Markéta FRANKOVÁ -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Tomáš HOLEČEK -
Strategická analýza prostředí vybraného podniku
Anna VONDRÁČKOVÁ -
Strategická analýza prostředí vybraného podniku
Veronika KOMYSARENKO