Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování – Bc. Alena Čtvrtníková
Bc. Alena Čtvrtníková
Master's thesis
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Loyalty programs and their impact on the change in buying behavior
Abstract:
Tato práce se zabývá otázkou věrnostních programů a jejich vlivem na změnu nákupního chování. Věrnostní programy v dnešní době představují velmi frekventovaně využívaný nástroj podpory prodeje, který se zaměřuje zejména na dlouhodobé marketingové cíle. Z tohoto důvodu je v teoretické části popsáno rozčlenění věrnostních programů, nákupní chování zákazníka a s tím spojená typologie spotřebitele. Cílem …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of loyalty programs and their impact on change in buying behavior. Nowadays loyalty programs are very frequently used tool of sales promotion which focuses on long-term marketing goals. For this reason, the theoretical part describes division of loyalty programs, customer buying behavior and associated consumer´s typology. The aim is an evaluation of the current status …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b9nxr/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
Anna Jirglová -
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
Zdeněk Řeháček -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Ludmila Lacinová -
Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B
Andrea Nováková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych