Bc. Alena Čtvrtníková

Master's thesis

Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování

Loyalty programs and their impact on the change in buying behavior
Abstract:
Tato práce se zabývá otázkou věrnostních programů a jejich vlivem na změnu nákupního chování. Věrnostní programy v dnešní době představují velmi frekventovaně využívaný nástroj podpory prodeje, který se zaměřuje zejména na dlouhodobé marketingové cíle. Z tohoto důvodu je v teoretické části popsáno rozčlenění věrnostních programů, nákupní chování zákazníka a s tím spojená typologie spotřebitele. Cílem …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of loyalty programs and their impact on change in buying behavior. Nowadays loyalty programs are very frequently used tool of sales promotion which focuses on long-term marketing goals. For this reason, the theoretical part describes division of loyalty programs, customer buying behavior and associated consumer´s typology. The aim is an evaluation of the current status …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní