Analýza průběhu prodejního rozhovoru – Ing. Martina Krejsová
Ing. Martina Krejsová
Bachelor's thesis
Analýza průběhu prodejního rozhovoru
Sales Dialogue Analysis
Anotácia:
Práce se věnuje obsahu, členění a průběhu prodejního rozhovoru mezi prodejcem a zákazníkem. Cílem této práce je ověřit hypotézu, že poznatky, které jsou popsány v odborné literatuře, jsou aplikovány v praxi v prodejním rozhovoru. Po úvodu do problematiky, která se věnuje informacím o prodejním rozhovoru dostupným v literatuře, byla v praktické části provedena malá sonda v maloobchodních prodejnách …viacAbstract:
This thesis deals with the content, structure and process of sales conversation between a sales assistant and a customer. The objective of this work is to verify a hypothesis that the factors described in the literature are applied in the practise of sales communication. The introduction to the topic is dedicated to the information on sales interviews available in the literature, whereas the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b40zt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Dynamika vztahu mezi prodejcem a zákazníkem v rámci poradenského prodejního procesu
Tayisiya Shymonyak -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Living sustainably in the city of Prague with Greenie.com: Customer Experience design optimization
Jan Moleš -
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
Barbora Ančincová -
Návrh typologie uživatelů streamovacích televizních služeb
Kristýna Volná -
Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
Jan Gogola