Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh – Bc. Jan Straka
Bc. Jan Straka
Master's thesis
Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh
Expansive strategy of a small economic entity for entering the foreign market
Anotácia:
Diplomová práce „Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh“ se zabývá problematikou a tvorbou expanzivní strategie společnosti TMV SS, s.r.o. pro vstup na slovenský trh do odvětví mlékárenské veterinární technologie. Teoretická část definuje proces tvorby strategie a jednotlivé formy vstupu na zahraniční trh. Tvorba strategie vychází z provedené analýzy …viacAbstract:
This master’s thesis deals with the issue of creating an expansion strategy for the company TMV SS, s.r.o., for the purpose of entering the dairy veterinary technology sector of the Slovak market. The theoretical part of this thesis defines the process of creating a strategy, and illustrates the individual forms of entering a foreign market. The strategy development is based on market analysis. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Francírek, Ph.D.
- Oponent: Martin Cenek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Market Analysis for New Forms of Mobile Payment
Qian Qian Xu -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh
Lukáš Provázek -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický