Václav Pavlíček

Bakalářská práce

Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES

Colour spaces in digital cinematography and the path to the unifiedaces system

Anotace:
Předmětem bakalářské práce je popis postupu zpracování obrazových dat v digitální kinematografii se zaměřením na problematiku barevných prostorů spojených s přesností správné barevné reprodukce, pro kterou byl vytvořen systém dekódování obrazových dat ACES, vyvinutý americkou filmovou akademií. Práce představuje sumarizaci základních poznatků vývoje zpracování obrazových dat a co vedlo k potřebě vytvoření …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is description of image data processing methods in digital cinematography with a main focus on the issue of color spaces associated with the fidelity of correct color reproduction for which the ACES image data decoding systém was created. The work presents a summary of the basic knowledge of the development of image data processing and what led to the need to create …více
 

Klíčová slova

ACES

Klíčová slova

barevná korekce

Klíčová slova

barva ve filmu

Klíčová slova

filmový obraz

Klíčová slova

digitální kinematografie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
  • Vedoucí: Vidu GUNARATNA
  • Oponent: Antonín WEISER

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 1. 2024 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera