Přímý prodej a marketingová komunikace – Bc. Andrej Čatajský
Bc. Andrej Čatajský
Diplomová práce
Přímý prodej a marketingová komunikace
Direct Sales and marketing communicatios
Abstract:
This thesis deals with marketing communication in direct selling. The goal of the paper is to analyze the use of marketing communication tools to counter the effects of the financial crisis during the observed time period in a selected company engaged in direct/face-to-face selling. Another objective was to determine what marketing communications strategy the company chose during the observation period …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie pri osobnom predaji. Cieľom práce je analyzovať využitie marketingovej komunikácie na zmiernenie dopadov finančnej krízy v sledovanom období vo vybranej spoločnosti zaoberajúcej sa osobným predajom. Ďalším cieľom bolo zistiť akú marketingovú komunikáciu zvolila spoločnosť v sledovanom období a či sa podarilo prostredníctvom zvolenej marketingovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cpbgo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Distributor jako producent
Lucie Veselá -
MHD jako distributor reklamních sdělení
Marcela Lindnerová -
Rozbor současné ekonomické situace společnosti Jaso-distributor, spol. s r.o. a návrhy ke zlepšení
Petr Senáši -
Alkohol a stát (bojovník proti alkoholismu vs. distributor)
Michal Káda -
Alkohol a stát (bojovník proti alkoholismu vs. distributor)
Filip Uhrák -
Analysis of Cross-border Distributor Trends in the CEE Agrochemical Markets
Lukáš Moravec -
Business plan of Thai Power - distributor of herbal cosmetic products
Natalia Dubencu