Bc. Andrej Čatajský

Diplomová práce

Přímý prodej a marketingová komunikace

Direct Sales and marketing communicatios
Abstract:
This thesis deals with marketing communication in direct selling. The goal of the paper is to analyze the use of marketing communication tools to counter the effects of the financial crisis during the observed time period in a selected company engaged in direct/face-to-face selling. Another objective was to determine what marketing communications strategy the company chose during the observation period …více
Abstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie pri osobnom predaji. Cieľom práce je analyzovať využitie marketingovej komunikácie na zmiernenie dopadov finančnej krízy v sledovanom období vo vybranej spoločnosti zaoberajúcej sa osobným predajom. Ďalším cieľom bolo zistiť akú marketingovú komunikáciu zvolila spoločnosť v sledovanom období a či sa podarilo prostredníctvom zvolenej marketingovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní