Hanna Starynskaya
Bakalářská práce
Zobrazování žen v reklamě
Representation of Women in Advertising
Anotace:
Tato výzkumná práce komparuje zobrazování ženy v televizní v posledních dvaceti letech. Práce sleduje vývoj obrazu ženy v Běloruské republice a České republice. Cílem práce bylo zjistit, zda se změnilo postavení žen v televizní reklamě v dnešní době v porovnání se začátkem 21. století a jak se liší ve dvou vybraných zemích. Teoretická část vymezuje hlavní pojmy, popisuje základní sexistické prvky a …víceAbstract:
This thesis compares the portrayal of women on television in the last twenty years. The work focuses on the development of the representation of women in the Republic of Belarus and the Czech Republic. The aim of the work was to find out whether the position of women in television advertising has changed today compared to the beginning of the 21st century and how it differs in two selected countries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/up2ry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Genderové aspekty v jazyce (na příkladech běloruské, polské a české frazeologie)
Katerina Kedron -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The impact of country level factors of Republic of Korea on the choice of offshoring location
Jeewon Yi -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards
Andrea BAŘINOVÁ -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Motivy židovství v poezii Michala Flacha a Zena Kaprála
Markéta Hošíková -
Žena s polenem jako žena s dramaturgickým klíčem k seriálu Twin Peaks
Pavel Jakeš